Forum www.newervinternights2srodziemie.fora.pl Strona Główna www.newervinternights2srodziemie.fora.pl
Forum o module do NWN2 osadzonym w Sródziemiu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wstępne staty klas
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.newervinternights2srodziemie.fora.pl Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:58, 18 Lis 2007    Temat postu:

I właśnie to osłabienie mi nie pasuje do wizerunku cudownych, dobrych i szlachetnych Tolkienowskich Istari (Saruman zszedł na złą drogę => nie liczy się)... ale jeśli większość naszego zespołu będzie za, to zgoda.

Nich będzie 3 domeny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:52, 18 Lis 2007    Temat postu:

Hm... no wiesz, to nazwij to inaczej :>
No ale wogóle u tolkiena uzywali malutko czarów Istari. A jak już tak bronisz to daj rasie (może się nie da) ograniczenie charakteru Wink
No i wiesz, zesłany 2000 lat później Istari może być inny....

No i serio powinno być to ograniczenie charakteru- ale można to zrobić tak że magom tylko dobry, a reszcie klas bez chaotyczny zły i praw. zły- no bo walczymy o dobro w fabule chyba....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:30, 18 Lis 2007    Temat postu:

Hmm jakby to ująć... hmm... może tak: domena osłabienia świetnie pasuje do nazguli a istari będący po dobrej stronie nie powinni używać takich sztuczek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valgav




Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:49, 18 Lis 2007    Temat postu:

Cytat:
Witaj. Jako, że wspominałeś o tym że pomożesz przy tworzeniu ras i klas proszę cię o to żebyś zajżał na forum modułu. Przeczytałem na forum NWN2 że stworzenie klas z własnymi keięgami czarów jest... hmm... problematyczne. Chciałbym więc żebyś się wypowiedział czy nie będzie problemów ze stworzeniem naszych klas. A jakbyś mial jeszcze jakiś ogólny pomysł na fabułę....


Generalnie jest tak w obu nwn-ach, ze klasy czarujące albo robi się tak, że przerabia się obecne istniejące listy czarów i podpina do nowych klas, lub dodaje się czary w formie atutów. W wypadku pierwszej opcji tracimy listy czarów dla innych klas nwn-owych np zmieniając listę czarów dla łowcy i podpinając ja pod białego maga zmieniamy także liste czarów łowcy, ale z tego co wiem to w module nie zostaje żadna czarująca klasa z podstawki więc nie ma z tym problemu Very Happy Co do ilości domen to mam z tym wątpliwości czy można dać więcej. Jest chyba opcja hardcoded. Najprościej zrobić powiedzmy trzy klasy:
-biały mag - mistrz żywiołów
-biały mag - mistrz uroków
-biały mag - mistrz ochrony

To chyba najprostszy i najbardziej przejrzysty sposób.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:59, 18 Lis 2007    Temat postu:

Ach tak to działa... co do domen... hmm... wolałbym z nich nie rezygnować ale jeśli się nie da/będzie to zbyt pracochłonne to możemy zrobić więcej klas...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:08, 19 Lis 2007    Temat postu:

Obgadałem trochę tą sprawę z Valgavem i może trochę ją streszczę:
1. Nie da się tworzyć nowych szkół magii (choć można przerobić istniejące tzn. zmienić im nazwę i szkołę zakazaną)
2. Nie da się zrobić klasy wybierającej dozwolone szkoły (tzn. można zrobić tylko tak jak ma mag jedna z listy i wtedy jedna zakazana)
3. Domeny da się przerabiać ale:
1) nie da się zrobić klasy dostającej więcej niż dwie
2) domena może dawać max. JEDEN czar na krąg


Czyli tak:
- albo robimy więcej klas tak jak proponował Valgav (każda musiałaby mieć własna księgę czarów)
- albo zostajemy przy domenach maksymalnie je wykorzystując
- albo tworzymy coś jak mag (jedna wybrana szkoła - jedna zakazana)

Ja osobiście zostałbym jednak przy domenach (choć ich skład musiałby być inny niż planowaliśmy).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:18, 20 Lis 2007    Temat postu:

No nie wiem... jeden czar na krag? Czyli razem dwa? Nie, to bez sensu według mnie. Już lepiej zrobić te 3 klasy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:33, 20 Lis 2007    Temat postu:

W takim razie jeszcze:
-biały mag-mistrz natury (no coś w tym stylu, nie mogę wymyślić lepszej nazwy)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
inth
10 Postów



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:16, 20 Lis 2007    Temat postu:

Ja jestem za rozwiązaniem Valgava - to najprostsze rozwiązanie i daje w sumie ten sam efekt. A co do białego maga - mistrza natury, może zmniejszyć mu ilość dostepnych zaklęć i zmienić je, dać troszkę wiekszą premię do ataku i zwierzęcego towarzysza ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:23, 20 Lis 2007    Temat postu:

Czemu nie... możemy też zabrać mu część bonusowych atutów i ewentualnie dodać mu zmianę kształtu... hmm... w zasadzie to już nie biały mag ale zupełnie inna klasa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:26, 20 Lis 2007    Temat postu:

Druid xD.
To może być że mają:
uroków-
Osłabiania (promien osłabienia)
Iluzji (niewidzialności)

żywiołów- żywiołów (kula ognia)/ Światła (światło)

ochrony-
Leczenia (leczenia)
Ochrony (zbroja maga)
Wzmacniania (powiększenie osoby)

natury-
Leczenia tez
NATURY


Ale trzeba by czary odpowiednio dobrać żeby nie było dysbalansu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:54, 20 Lis 2007    Temat postu:

Ja bym tak sztywno nie przypisywał domen (które porzucamy) do konkretnych klas maga... po prostu każdemu wybierzemy odpowiedni zestaw czarów i ewentualnych innych zdolności (i tak np. zaklęcia związane ze światłem czy np. uzdrawianiem dałbym wszystkim podklasom ale nie wszystkim po równo).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:23, 21 Lis 2007    Temat postu:

Zobaczy się

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:36, 24 Lis 2007    Temat postu:

Czyli tak:
-rozbijamy białego maga na:
1) mistrza żywiołów
2) mistrza uroków
3) mistrza ochrony
-dodajemy klasę mistrza natury (jak ma ktoś pomysł na nazwe tej klasy to niech pisze... mistrz natury kiepsko brzmi)

A co z wędrowcem??
Może jemu dać system domen?


[link widoczny dla zalogowanych]
Co myślicie o tym? (to prestiżówka ale mógłbym przerobić na klasę bazową)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:34, 27 Lis 2007    Temat postu:

Wracając że szkoły wpadłem nad dość ciekawy (chyba) pomysł klasy (choć może bardziej w klimacie Wiedźmina czy Achai niż Tolkiena):

Sierżant
PW: 10
PPA: wysoka (albo średnia... nie jestem pewien)
Rzuty: wytrwałość
Broń: prosta, bojowa
Zbroje: ciężkie, pawęże
Punkty umiejętności: 2
Ograniczenie: człowiek, krasnolud
Zdolności:
Okrzyki bojowe (zależne od charyzmy, jeszcze nie dopracowane, wypisane w przypadkowej kolejności):
1. NA POHYBEL SKURWYSYNOM!!! (podwyższa trafienie, obrażenia, rzuty i kp, dla drużyny)
2. NIE ODSTĄPIĘ!!! (+ 1/2 poz. do kp ale unieruchamia)
3. URWĘ CI JAJA!!! (obniża szansę trafienia i zadawane obrażenia, działa na wybranego przeciwnika)
4. RUSZAĆ SIĘ SUKINKOTY!!! (efekt podobny do przyspieszenia, dla drużyny)
5. TO TYLKO SKALECZENIA!!! (daje regenerację punktów życia)
6. ATAKUJCIE ALBO SAM WAS POZABIJAM!!! (zwiększa obrażenia zadawane przez sojuszników, ale muszą wywołać rzut przeciw strachowi)

Hmm... przy tej klasie istnienie ciężkiego piechura (przynajmniej w obecnej formie) jest nieco bezsensowne... no chyba że ta klasa się wam nie podoba.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
inth
10 Postów



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:54, 27 Lis 2007    Temat postu:

To bardzo ciekawa klasa, ale jeżeli mamy ją przystosować do Śródziemia musimy zmienić treść okrzyków - podane przez Ciebie pasują tylko do brutalnego, brudnego świata np. Wiedźmina. Proponuję , aby okrzyki były bardziej bohaterskie, podnoszące towarzyszy na duchu - te pokazane przez Ciebie to okrzyki sierżanta gnojka katującego biednych rekrutów w koszarach. Reasumując, proponuję aby okrzyki były heroiczne, w stylu bardziej paladyna. Ale ogólnie pomysł ciekawy, niech tylko się Valgav wypowie jak to wygląda ze strony technicznej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:57, 27 Lis 2007    Temat postu:

Wiem że okrzyki są właśnie takie jak napisałeś (i zresztą sam to zauważyłem w moim poście... hmm... może kiedyś w innym module)...

Od strony technicznej to chyba nie powinno być zbyt trudne do wykonania (tzn. tak mi się wydaje), natomiast zmieniając treść okrzyków musimy zmienić działanie niektórych (choć osobiście w takiej nieugrzecznionej wersji bardziej mi pasują).

Bardziej Tolkienowskie okrzyki:
1. DO ATAKU!!! (hmm... nic lepszego nie przychodzi mi do głowy; efekt podobny do przyspieszenia, dla drużyny)
2. NIE ODSTĄPIĘ!!! (+ 1/2 poz. do kp ale unieruchamia)
3. CIEMNOŚĆ NIE ZATRIUMFUJE!!! (obniża szansę trafienia i zadawane obrażenia, działa na wybranego przeciwnika)
4. ZA KRÓLA!!! (podwyższa trafienie, obrażenia, rzuty i kp, dla drużyny)
5. TO TYLKO SKALECZENIA!!! (daje regenerację punktów życia)
6. ELBERETH!!! (zwiększa obrażenia zadawane przez sojuszników, okoliczni wrogowie muszą wykonać rzut przeciw strachowi)
7. WCIĄŻ JEST NADZIEJA!!! (podwyższa rzuty obronne dla całej drużyny)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ColoR
10 Postów



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:36, 29 Lis 2007    Temat postu:

Klasa "Strarznik" (Gwardzista/Patron) :

Postać ogolnie podobna do Wojownika (dużo hp)( i moze KP ) ale stosunkowo mały dmg (jednym słowm tank).Postać mogła by sie posługiwać "okszykami" (przerobione pieśni barda?) które by wpływały na sojusznikow np ;
- + x KP dla wszystkich na x tur
- + x dmg od magi (dla całej druzyny) przez x (1?) tur
- itp itd

jednym słowem silna postac niezadajaca duzech obrazen bedąca wsparciem dla druzyny.

Zastanawia mnie jeszcze czy jest mozliwe stworzenia zaklecia które przenosiło by obrazenia z jednej postaci na drugą (czyt. postać pod dziłaniem tego zaklecia nie otrzymuje obrazen tylko sa one przenoszone na zucającego)


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ColoR
10 Postów



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:44, 29 Lis 2007    Temat postu:

Aha ... widze że Łu...znaczy "Czarnoksiężnik" już ukradł moj pomysł (tak, bo gadałem z nim o tym) ale nie szkodzi (...) (MAŁPA !! )

w kazdym razie moglbym rozwinac tą postać i powymyslac dodatkowe okrzyki i inne umiejętnosci o ile postac bedzie uzyta ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:29, 30 Lis 2007    Temat postu:

Dobra. Jest taki czar juz ze przenosi obrazenia... ale nie pamietam jaki....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.newervinternights2srodziemie.fora.pl Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin