|
www.newervinternights2srodziemie.fora.pl Forum o module do NWN2 osadzonym w Sródziemiu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ColoR
10 Postów
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:19, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
-JESTEŚ POD MOJĄ OPIEKĄ ! - obraznia ze wskazanej jednostki są przenoszone na straznika.
- NIE PRZEJDZIESZ ! - przeciwnicy w zwarciu (lub troche większym zasięgu) wykonuja test na strach/siłę woli, niepowodzenie oznacza "paraliż" (lub inny efekt unieruchamiający).
- UTRZYMAĆ POZYCJE ! - wszyscy nieruchomi członkowie drużyny dostają +2(?) KP, zostaje przerwane gdy postać się ruszy.
- JESTEM Z WAMI ! - za każdym razem kiedy na sojuszniku przestanie działać okrzyk zostaje on uleczony o x hp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ColoR
10 Postów
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:33, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ps ; klasa Beserkera pewnie nie pasuje wam do środziemia ?
Tak jak czytałem co tam wymyśliliście to myśle że teraz huter był by troche lipa...jak zabraliście mu czary to dajcie mu coś w zamian
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:27, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Hmmm... naprawde gadaliśmy o klasie wykorzystującej okrzyki? No cóż czasem mam kiepską pamięć... mogło tak być... hmm... ale na pewno to nie była dokładnie ta klasa... a zresztą jeden okrzyk bojowy zaistniał już... hmm... zanim powstało to forum chyba...
Miałem zamiar przemianować barbarzyńce na berserkera (zmiana czysto kosmetyczna... nazwa barbarzyńca nie pasuje mi do śródziemia)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beriand
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:14, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ej! ja tego bersekera pisałem ;P
No to mamy zamieszanie z tymi klasamiiii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:38, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Eee to z berserkerem to chyba mój błąd... po prostu w którejś wersji wpisałem go jako barbarzyńcę i nie wyłapałem później... ale faktycznie w początkowej wersji (twojej) jest jako berserker.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ColoR
10 Postów
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:01, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Hmm...tak się zastanawiam Mistrz łucznictwa jest...a gdzie mistrz broni białej ? Jakiś "Natchniony Szermierz" (lol ) czy inny zabijaka (to że go nie napisaliscie nie zanczy ze go nie ma PRAWDA ?! )
A Strażnikowi...czy jak kto woli "sierzantowi" ... proponuje raczej MAŁE lub ewentualnie średnie PPA to nie ma być demedzer tylko wspierający czołg o_0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ColoR
10 Postów
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:56, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Dowódca straży :
PW: 10
PPA: Duże
Rzuty: wytrwałość
Broń: Prosta, bojowa
Zbroje: ciężkie, pawęże
Pkt.Umiejetnosci: 2
Ograniczenie: CZłowek, Krasnolud, elf
Zdolnosci:
-ELBERETH! - (2. poziom): Daje premię umiejętności wszystkim towarzyszom. Najpierw jest to +2, na 10. poziomie zwiększa się do +4, a na 15. poziomie do +6.
-NIE ODSTĘPUJ! - (poziom 3) (+1KP dla całej drożyny oprócz rzucającego
poz.7 +2KP ale tylko postaciom stojącym w miejscu, poz.10 +3 tylko postaciom stojącym w miejscu poz. 13 +4 tylko postaciom stojącym w miejscu)(ruch przerywa działanie)
-SZARŻA! (poziom 4)(efekt podobny do przyspieszenia, dla drużyny)
-JESTEŚ POD MOJĄ OPIEKĄ ! - poziom 4 (obrażenia ze wskazanej jednostki są przenoszone na Strażnika. Poz.9 przeniesione obrażenia zmniejszone są o 20% poz.14 przeniesione obrażenia zmniejszone są o 30%)
-DO ATAKU! - (poz. 5) (Daje premię do trafień i obrażeń. Najpierw jest to +2, na 8. poziomie zwiększa się do +3, na13. poziomie do+4 )
-CIEMNOŚĆ NIE ZATRIUMFUJE!poziom.6 (ochrona przeciw charakterowi zły (czy jakoś tak))
-TO TYLKO SKALECZENIE! POZ.7(Uzdrawia wszystkich członków drużyny o pewną liczbę punktów wytrzymałości co dwie rundy. Najpierw jest to 1 punkt, od 12 poziomu 2 punkty, a od 14. poziomu 3 punkty)
-ZA KRÓLA! Poziom 8 - (Daje wszystkim towarzyszom premię do rzutów obronnych. Najpierw jest to +1, na 11. poziomie zwiększa się do +2, a na 15. poziomie do +3.)
-NIE PRZEJDZIESZ ! Poziom 11 - (Wszyscy przeciwnicy, którzy znajdą się w promieniu 6 metrów od Strażnika muszą wykonać rzut obronny na Siłę Woli (ST 13 + poziom Strażnika + modyfikator z Charyzmy), gdyż inaczej zostaną spowolnieni. Początkowo zostaną spowolnieni o 15%, a na 15. poziomie o 30%. Nie ma innych kar poza karą do ruchu - w odróżnieniu od zaklęcia Spowolnienie.)
- JESTEM Z WAMI ! poz. 14 - (za każdym razem kiedy na sojuszniku przestanie działać okrzyk zostaje on uleczony o x hp.)
(nie wiem czy nie przegiołem^^)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:30, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
"Elbereth" to imię którego panicznie boją się nazgule dlatego propnowałbym inne działanie.
Nie odstępuj hmm... nie wiem czy to wykonalne.
Jestem z wami - j.w.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ColoR
10 Postów
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 1:29, 02 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
jaki j.w ? o_0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:16, 02 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
j.w.-jak wyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:34, 18 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Rozbudowana wersja Wysłannika (nie wiem czy jest zrównoważona, proszę też o dalsze wskazówki)
Wysłannik Valarów:
PW: 8
PPA: średnia
Rzuty: wszystkie
Broń: bojowa
Zbroje: średnie, tarcze
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: istari, elf, dunedain
Zdolności:
-Nakładanie rąk (1 poziom) jak zdolność paladyna
-Zniszczenie zła (1 poziom) jak zdolność paladyna
-Łaska Valarów: Wysłannik dodaje swoją premię z charyzmy do rzutów obronnych 3/dzień
-Światło Dwóch Drzew: wybuch światła zadający obrażenia 1k6/poziom(*2 dla nieumarłych np. Nazgule) obszarowe, dookoła wysłannika 3/dzień
-Aura odwagi (3 poziom) jak zdolność paladyna
-Płomień, który oczyszcza (3 poziom): 1k10/2 poz. obrażeń ognistych na cel, obszarowe, 3/dzień
-Uleczenie choroby (5 poziom) 1/dzień
-Niosący światło (10 poziom): światło, + 1k6/5 poz. do obrażeń(*2 dla nieumarłych np. Nazgule) od boskiej energii (trwa liczbę rund równa premii z charyzmy + 1/3 poz.) 2/dzień
-Przekraczający ciemność (12 poziom): 75% niewrażliwość na energia negatywną, widzenie w ciemności, przyspieszenie 3/dzień
-Zrodzony ze światła (15 poziom): wysłannik Valarów porzuca swoją cielesną formę i objawia pełnię swojej mocy. Towarzyszy temu potężna eksplozja światła (10k10 obrażeń od boskiej energii*2 dla nieumarłych np. Nazgule) 1/dzień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:20, 18 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
A oto moja wersja Dowódcy straży (dawniej Sierżant)
Dowódca straży
PW: 10
PPA: wysoka
Rzuty: wytrwałość
Broń: prosta, bojowa
Zbroje: ciężkie, pawęże
Punkty umiejętności: 2
Ograniczenie: człowiek, krasnolud, elf
Zdolności:
Okrzyki bojowe (działają TYLKO na towarzyszy, chyba że w opisie zaznaczono inaczej, czas działania = 1/3 poz. + premia z charyzmy rund):
-NIE ODSTĄPIĘ!!! (1 poziom) + 1/2 poz. do kp ale unieruchamia (tylko Dowódca straży)
-TO TYLKO SKALECZENIA!!! (3 poziom) daje regenerację + 1hp/3 poz.
-DO ATAKU!!! (5 poziom) daje premię do trafieni i obrażeń + 2; + 3 na 10 poziomie; + 4 na 15 poziomie
-JESTEŚ POD MOJĄ OPIEKĄ!!! (6 poziom) obrażenia ze wskazanej jednostki są przenoszone na Strażnika. Poz.9 przeniesione obrażenia zmniejszone są o 20% poz.12 przeniesione obrażenia zmniejszone są o 30%
- ZA KRÓLA! (Poziom 8 ) Daje wszystkim towarzyszom premię do rzutów obronnych równą premii z charyzmy Dowódcy straży
-CIEMNOŚĆ NIE ZATRIUMFUJE!!! (10 poziom) dodaje premię z charyzmy do kp przeciw charakterowi: zły
- ELBERETH!!! (12 poziom) efekt przyspieszenia dla drużyny, okoliczni wrogowie muszą wykonać rzut przeciw strachowi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Czarnoksiężnik dnia Wto 16:23, 18 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beriand
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:02, 18 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
hehe, co do regeneracji, przypomniał mi sie Khelgar. Mnich. 15 level. Amulet i dwa pierścienie. Niezniszczalny, nie trafiali, regeneracja ponadto
Trochę silne, ale może byc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ColoR
10 Postów
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 3:23, 20 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
d_u_p_a ... wolałem tamtego straznika .. zabrałes dwa okrzyki i jeszcze go osłabiłes
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ColoR dnia Czw 3:23, 20 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:27, 20 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Osłabiłem???
Część okrzyków jest sporo mocniejsza (przy dowódcy o wysokiej charyzmie) zastanawiałem się nawet czy nie jest teraz za silny...
Nie wiem natomiast jak zrobić z ilością okrzyków na dzień...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Czarnoksiężnik dnia Czw 14:29, 20 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beriand
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:47, 20 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
TO JAKIE/ILE I WOGóLE JAK MAM CZARY ROBIć? mOżE KTOś DAC TEGO MAGA W KOńCU ZROBIONEGO?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:55, 20 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Zrób listę wszystkich czarów jakie chciałbyś dać każdej z klas czarujących (uwzględniając rozbicie białego maga na podklasy), wybieraj je zarówno z listy czarodzieja jak i kapłańskich czy druidycznych. Jak chcesz możesz dodać coś od siebie (ale zaznacz to jakoś).
Załóż osobny temat na listy czarów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Czarnoksiężnik dnia Czw 21:58, 20 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beriand
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:23, 20 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ale dajcie tu klase maga z tym rozbiciem bo mi sie miesza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:02, 21 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
- Biały mag
podklasy (różnią się tylko doborem czarów):
1) mistrza żywiołów
2) mistrza uroków
3) mistrza ochrony
- Mistrz natury (nie podoba mi się ta nazwa) to nie jest Biały mag ale klasa podobna do druida
- Wędrowiec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:10, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Hmm... oto Mędrzec (dawniej mistrz natury) jedyna klasa czarująca dostępna nie tylko dla istarich ale też dla elfów...
Mędrzec
PW: 6
PPA: średnia
Rzuty: wytrwałość, wola
Broń: prosta
Zbroja: lekka
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: istari, elf
Czary: Oparte na inteligencji, rzucane bez przygotowania. Mędrcom nie grozi porażka zaklęć przy noszeniu lekkiej zbroi, lecz średnia i ciężka zbroja oraz tarcze wciąż wywołują normalnie ryzyko porażki.
Zdolności:
- Zwierzęcy towarzysz
- Zwierzęca Postać: Na 5. poziomie Mędrzec uzyskuje zdolność zamiany w zwierzę i z powrotem raz dziennie. Mędrzec otrzymuje dodatkowe użycia zdolności na 6., 7., 10. i 14. poziomie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Czarnoksiężnik dnia Pon 13:26, 24 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|